آشنایی با اسپل های کلش آف کلنز

مدیریت گیم‌سلنویسنده: مدیریت گیم‌سل
اسپل های کلش آف کلنز

کسانی که بازی کلش آف کلنز را به خوبی می‌شناسند مسلماً با اسپل های کلش آف کلنز آشنا هستند و می‌دانند اشخاصی که قصد خرید اکانت کلش و یا قصد فروش اکانت کلش را دارند به این ویژگی از اکانت افراد اهمیت زیادی می‌دهند. در این مقاله قصد دارم تا شما همراهان وب سایت گیم سل را با اسپل های کلش آف کلنز به طور کامل آشنا کنم و هر یک از این اسپل ها را به طور مجزا برای شما معرفی کنم و ویژگی هر یک از آن‌ها را برای شما توضیح دهم پس با من همراه باشید.

Lightning Spell info 1

1 . اسپل رعد و برق

اسپل رعد و برق اولین طلسم از اسپل های کلش آف کلنز است که پس از ساختن Spell Factory به طور خودکار برای شما باز می‌شود. هنگامی که از این اسپل استفاده می‌شود، یک صاعقه از آسمان می‌بارد و به شعاع کوچک، به استثنای منابع ذخیره سازی و تاون هال، به تمام ساختمان‌ها و نیروهای دشمن آسیب می‌رساند. اگر صاعقه به یک ساختمان دفاعی (یا یک گروه دفاعی) برخورد کند، برای مدت کوتاهی ساکن می‌شوند و دوباره حمله می‌کند.

اسپل جان

2 . اسپل جان

اسپل جان در لول ۲ کارخانه اسپل های کلش آف کلنز باز می‌شود. هنگام قرارگیری، طلسم حلقه‌ای ثابت از بهبود روی زمین را تشکیل می‌دهد. همه سربازان و قهرمانان در این حلقه (زمینی یا هوایی) بهبود می‌یابند، از جمله خود هیلر . هیروها توسط طلسم شفابخشی نیز می‌توانند بهبود یابند، میزان بهبودی ۵۵٪ از میزان نیروهای عادی کمتر است. از طرف دیگر، Siege Machines کاملاً تحت تأثیر طلسم شفا قرار نمی‌گیرد. ساخت آن در Spell Factory 6 دقیقه طول می‌کشد. در کل شفا دهی ۱۲ ثانیه طول می‌کشد (۴۰ “پالس” بهبود دهنده در هر ۰٫۳ ثانیه). از نظر بصری، Healing Spell شعاعی با برد متوسط با سایه‌های زرد رنگ درخشان را ارائه می‌دهد که نشان دهنده اثر بهبودی است. در هنگام بهبودی، اثر مشابهی دیده می‌شود.

اسپل خشم

3 . اسپل خشم

اسپل خشم سویم اسپل از اسپل های کلش آف کلنز می‌باشد . این اسپل یک حلقه بنفش شفاف در میدان جنگ ایجاد می‌کند که سرعت حرکت و آسیب هر واحد دوستانه درون حلقه را افزایش می‌دهد. در مورد  اسپل خشم ، هیلر ها میزان بهبودی آنها را به میزان مشابه افزایش می‌دهد. اثر طلسم خشم ۱۸ ثانیه طول می‌کشد. اسپل خشم  تأثیر کمتری روی هیروها دارد و فقط ۵۰٪ از افزایش سرعت را به آن‌ها اعطا می‌کند.
اسپل پرشی

4 . اسپل پرش

اسپل پرش چهارمین اسپل از اسپل های کلش آف کلنز می‌باشد. این اسپل به همه سربازان زمینی و قهرمانان اجازه می‌دهد از دیوارها عبور کنند. این یکی از دو طلسم قفل شده در لول 4 کارخانه طلسم است. مورد دیگر اسپل یخ است. اسپل پرش هیچ تأثیری در نیروهایی که می‌توانند دیوارها را دور بزنند مانند نیروهای هوایی، هوگ ها ، ماینرها، هدهانتر ها، هیرو واردن و هیرو چمپیون ندارد. طلسم پرش نیز بر رفتار ماشین دیوار شکن تأثیر نخواهد گذاشت. ارتقا این طلسم مدت زمان آن را در میدان جنگ افزایش می‌دهد.
Freeze Spell info

5 . اسپل یخ

اسپل یخ یکی از دو طلسم باز شده با لول 4 کارخانه طلسم است. یکی دیگر از آنها اسپل پرش است. از اسپل یخ برای از کار انداختن موقت دفاع و / یا نیروهای زمینی و هوایی کلن دشمن در شعاع کوچک استفاده می‌شود. تا زمان طلسم به پایان نرسد، واحدهای دشمن آسیب دیده نه جابجا می‌شوند و نه حمله می‌کنند و در صورت یخ زدگی توسط هیلر بهبود نمی‌یابند. سربازان دشمنی که هنگام پخش طلسم در شعاع آن نیستند، تحت تأثیر اسپل یخ قرار نمی‌گیرند، حتی اگر در حین فعال بودن طلسم به منطقه اثر منتقل شوند. این اسپل کم هزینه‌ترین طلسم از اسپل های کلش آف کلنز است.
Clone Spell info

6 . اسپل شبیه ساز

این طلسم ششمین طلسم از اسپل های کلش آف کلنز است که توسط بازیکن به‌دست می‌آید، قفل آن در لول 5 Spell Factory باز می‌شود. اسپل شبیه ساز طلسمی است که نیروهای وارد شده به شعاع طلسم را کپی می‌کند. این نیروهای کپی شده از نظر سطح با نیروهای اصلی برابر هستند و با سلامتی کامل ظاهر می‌شوند. آنها مدت زمان محدودی دوام می‌آورند و با ساختمان دفاعی می‌توانند زودتر از بین بروند. این می‌تواند تمام نیروها را به غیر از هیرو ها و Super Witch شبیه سازی کند. یک اسپل شبیه ساز لول 5 یا بالاتر قادر به شبیه سازی همه نیروها به جز هیروها و سپر ویچ خواهد بود.
Invisibility Spell info

7 . اسپل نامرئی کننده

اسپل نامرئی کننده طلسم جدیدی است که برای Town Hall 11 در دسترس است، و با ارتقا Spell Factory به سطح 6 باز می‌شود. این طلسم آخرین اسپل از اسپل های کلش آف کلنز است که اجازه می‌دهد تا هر واحد تهاجمی یا دفاعی (به استثنای دیوارها و ماشین‌های محاصره) در شعاع خود به صورت نامرئی درآید. نیروها قادر هستند تا زمانی که از شعاع خارج نشوند یا مدت زمان آن تمام نشود، نامرئی بمانند. اگر طلسم به ساختمانی برخورد کند که در ابتدا نیروها هدف آن قرار گرفته بودند، آنها هدف قبلی خود را ترک کرده و به یکی دیگر می‌پردازند. واحدهای نامرئی هنوز هم می‌توانند تحت تأثیر طلسم‌های دیگر قرار بگیرند و همچنین می‌توانند به طور غیر مستقیم از طریق حملات مورد اصابت قرار گیرند.
دسته بندی مپ اصلی طلسم‌ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت